Jayden Cornelius heeft vanaf z’n geboorte klompvoeten. Deze werden behandeld in het academisch ziekenhuis van Paramaribo.
Er was echter nood aan corrigerende schoenen om zijn voeten in een soort dwangstand te houden.
De moeder van Jayden controleerde regelmatig de schoenmaat van Jayden en gaf deze dan door aan de stichting.

De stichting vond een helpende hand bij de Firma Defauwes die belangeloos de speciale schoenen construeerde en ter beschikking stelde van Jayden. We zijn de Firma Defauwes hier zeer dankbaar voor.

Steven Samijo controleerde de voeten van Jayden bij elk bezoek aan Suriname. Het resultaat van al deze inspanningen is dat hij geen speciaal schoeisel meer nodig heeft omdat hij weer normaal kan lopen.
Nogmaals dank aan Defauwes voor de onmisbare ondersteuning én aan de moeder van Jayden die hem consequent de schoenen liet dragen.

We hebben dit project met goed resultaat kunnen afsluiten maar zullen de familie in de toekomst nog vaker een beleefdheidsbezoekje brengen.