Het doel van de stichting:

Het ondersteunen en verbeteren van de leefomstandigheden en welzijn, aanvankelijk in Lelydorp (Suriname) en omgeving, maar later ook in meerdere gebieden van het land, door het verrichten van sociaal en medisch werk. Samenwerking met de lokale mensen is daarbij van prominent belang. De stichting tracht haar doelen onder meer te verwezenlijken door kleinschalige of individuele projecten op te zetten die duidelijk financieel afgegrensd worden. Hiervoor wordt gerichte sponsoring gezocht.

Verklaring

Hierbij verklaren de bestuursleden dat alle vervoers
(oa ticket,autohuur,busvervoer,bootvervoer) en verblijfskosten (huurvan woning verblijf) door hunzelf betaald worden. Indien een donateur er opstaat dat het ontvangen bedrag daarvoor bestemd is nemen we dat in dankbaarheid aan en laten dat ook weten.

De projecten worden zoveel mogelijk in samenwerking met de lokale ondernemers verricht. Hierdoor word de lokale economie ook gestimuleerd.

Medische projecten worden in goed overleg met lokale medici gestart en gecontinueerd. Hierbij is wederzijds respect voor elkaar als voor elkaars kennis en kunde, alsmede transpiratie naar elkaar toe fundamenten van de stichting.